EKONSERVIS-CZ e-mail pro hlášení pojistných událostí a zasílání dokladů potřebných k vyřešení škody: jiri.panek@ekonservis.cz
Ke každé vzniklé škodní události je na začátku nutno doložit:
- Datum, hodinu a místo vzniku škody
- Popis situace a vzniku škody, včetně odhadované výše škody
- Identifikační údaje poškozené věci, rozsah poškození
- Adresu, kde se poškozená věc nachází, včetně kontaktu na pověřenou osobu, se kterou je možno domluvit prohlídku
Nesmíte měnit stav škodnou událostí způsobený, dokud není škoda prohlédnuta a nafocena pojišťovnou. To neplatí, je-li taková změna nutná z bezpečnostních nebo hygienických důvodů nebo proto, aby škoda byla zmírněna. V těchto případech jste povinen zabezpečit dostatečné důkazy o rozsahu škodné události uchováním poškozených předmětů nebo jejich součástí a průkaznou fotodokumentací.
U škod z přepravy přesahujících částku 100 000 Kč je nutná přítomnost havarijního komisaře.
Škodného komisaře zajistíme za Vás! NONSTOP kontakt: +420 775 589 989. Stačí, když nám sdělíte: místo kde se poškozené zboží nachází a spojení na kontaktní osobu.
Kdy volat policii:
- U škod vzniklých odcizením, ztrátou, pohřešováním
- U škod přesahujících částku 100 000 Kč
- Pokud při škodě došlo k zranění nebo usmrcení osoby
- Pokud vznikla škoda na majetku další osoby
Absence zápisu od policie může vést k zamítnutí škody!
Každou škodní událost, která vznikla provozem vozidla je nutno dle zákona doložit sepsaným
záznamem o dopravní nehodě!
EKONSERVIS pomoc na telefonu +420 775 589 989 – Michal Láznička. Tato linka je našim klientům dostupná NONSTOP.
- Oznámení škodní události k pojištění odpovědnosti za škody způsobené při výkonu povolání
Oznámení škodní události z pojištění odpovědnosti silničního dopravce a zasilatele
- Plná moc na servis
- Potvrzení mzdové účtárny